top of page
Szukaj
Zdjęcie autoraAdministrator Widi-Art

"Co w trawie piszczy"


Kochani...wiem, że kiepsko tu z moją aktywnością i muszę to napisać : "moja wina, moja bardzo wielka wina " ;) Tak to jest, kiedy znajdzie się lepsze opcje na bloga, a potem to i tak nie wypala. :( No ale nie ma co się rozczulać..."czasem mniej, znaczy więcej". Najbardziej widoczna jestem na : https://www.facebook.com/groups/widi.art jakby ktoś chciał, to zapraszam.

Pracuję nad kilkoma projektami, ukierunkowując się na konkretne produkty, aczkolwiek nadal to bardziej hobby :( Wśród takiej ilości rękodzielników nie łatwo jest się przebić, ale cieszy mnie fakt, że mam zajęcie, które przenosi mnie w trochę inny świat i daje mi taki trochę reset.


Powyżej przykłady nowszych propozycji, które również są uzupełniane w albumie. Mam nadzieje, że w końcu trafi we mnie ta siła napędowa ;) Pozdrawiam :D


6 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

コメント


bottom of page